W iHub Sp. z o.o. (dalej: „iHub”, „Spółka”, „my” lub „nas”) dokładamy wszelkich starań, aby chronić prywatność naszych użytkowników. Niniejsza Polityka Prywatności wyjaśnia, jakie dane osobowe gromadzimy, w jaki sposób je przetwarzamy, jak długo je przechowujemy oraz jakie prawa przysługują użytkownikowi w związku z jego danymi osobowymi.
Wszelkie dane osobowe przetwarzamy zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych, w tym z Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych (RODO).
1. O nas
Administratorem danych osobowych jest: iHub Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością,
ul. Stefana Batorego 18/108,
02-591 Warszawa, Polska,
NIP: 7011161578, REGON: 526204646,
KRS: 0001053762.
Z administratorem można się skontaktować pisemnie pod powyższym adresem lub drogą elektroniczną na adres e-mail: gdpr@i-ekspert.pl.
2. Jak funkcjonuje nasza witryna
Nasza witryna internetowa umożliwia użytkownikom składanie zapytań o oferty oraz usługi za pomocą formularzy online. Informacje, które użytkownicy przekazują za pośrednictwem tych formularzy, są przesyłane odpowiednim dostawcom produktów lub usług (dalej: „Usługodawcy”), którzy następnie kontaktują się z użytkownikiem w celu przedstawienia ofert.
Użytkownicy mogą korzystać z naszej witryny bez obowiązku zakupu jakichkolwiek produktów lub usług. Przesłanie formularza oznacza jedynie zgodę na kontakt od wskazanych Usługodawców, z którymi użytkownik zdecyduje się rozmawiać. Dane użytkownika są przetwarzane wyłącznie w celu realizacji złożonego zapytania.
3. Zakres gromadzonych danych i sposób ich gromadzenia
Podczas korzystania z naszej witryny i przesyłania formularzy online gromadzimy następujące dane osobowe:
- Imię i nazwisko,
- Adres e-mail,
- Numer telefonu,
- Dane dotyczące preferencji związanych z produktem lub usługą, które są potrzebne do udzielenia odpowiedzi na zapytanie użytkownika.
Informacje te są zbierane, gdy użytkownik wypełnia formularz na naszej witrynie lub gdy kontaktujemy się z nim telefonicznie w celu weryfikacji jego potrzeb lub preferencji.
W przypadku produktów zdrowotnych formularz może zawierać prośbę o podanie szczegółowych informacji dotyczących zdrowia użytkownika, co jest przetwarzane tylko za zgodą użytkownika, jeśli takie informacje są niezbędne do realizacji zapytania.
4. Pliki cookie
Na naszej witrynie wykorzystujemy pliki cookie, które są małymi plikami tekstowymi przechowywanymi na urządzeniu użytkownika. Pliki cookie pomagają nam analizować ruch na stronie, dostosowywać treści do preferencji użytkowników oraz optymalizować reklamy.
Użytkownik może w dowolnym momencie kontrolować pliki cookie za pomocą ustawień przeglądarki, a także usunąć już zapisane pliki cookie. Więcej informacji na temat plików cookie oraz sposobów zarządzania nimi można znaleźć na stronach takich jak www.aboutcookies.org.
5. Adresy IP
Przechowujemy adresy IP użytkowników w celu monitorowania ruchu na stronie oraz zapobiegania nadużyciom, takim jak ataki typu spam lub inne działania naruszające bezpieczeństwo witryny. Ponadto, adresy IP mogą być udostępniane Usługodawcom w celu weryfikacji lokalizacji użytkownika.
6. W jaki sposób wykorzystujemy dane użytkownika
Dane użytkownika przetwarzane są w następujących celach:
- Skontaktowanie użytkownika z odpowiednimi Usługodawcami, którzy przedstawią oferty produktów lub usług odpowiadających zapytaniom przesłanym za pośrednictwem naszej witryny.
- Weryfikacja danych i preferencji użytkownika telefonicznie przed przekazaniem jego danych Usługodawcom.
- Wysyłanie wiadomości e-mail lub SMS z ofertami produktów podobnych do tych, którymi użytkownik już wcześniej się interesował (jeżeli użytkownik nie zrezygnował z otrzymywania takich komunikatów).
- Przeprowadzanie analiz statystycznych w celu doskonalenia naszych usług i optymalizacji działań marketingowych (na podstawie danych zagregowanych i zanonimizowanych).
Dane osobowe użytkowników nie są wykorzystywane do tworzenia profili w celach marketingowych, chyba że użytkownik wyrazi na to zgodę.
7. Przesyłanie danych użytkownika
W zależności od lokalizacji Usługodawców, dane użytkownika mogą być przekazywane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG). W przypadku przekazywania danych do krajów spoza EOG zapewniamy, że dane te są odpowiednio chronione zgodnie z wymogami prawnymi (np. na podstawie standardowych klauzul umownych UE).
8. Przechowywanie danych użytkownika
Przechowujemy dane osobowe użytkowników tylko przez okres niezbędny do realizacji celów, dla których zostały zebrane, lub do momentu, aż użytkownik zażąda ich usunięcia. Na przykład:
- Dane dotyczące zapytań o oferty przechowujemy przez 6 miesięcy od ich przesłania.
- Dane związane z subskrypcjami marketingowymi przechowujemy do momentu rezygnacji użytkownika lub braku aktywności przez okres 6 miesięcy.
Po upływie okresu przechowywania dane są anonimizowane lub trwale usuwane.
9. Podstawy prawne
Dane osobowe użytkowników przetwarzane są zgodnie z RODO na podstawie jednej z poniższych przesłanek prawnych:
- Zgoda użytkownika – w przypadku, gdy wymagana jest zgoda (np. marketing bezpośredni).
- Prawnie uzasadnione interesy administratora danych – w zakresie, w jakim jest to konieczne do realizacji świadczonych usług lub marketingu bezpośredniego.
- Wykonanie umowy – w przypadku, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne do realizacji umowy, której stroną jest użytkownik.
10. Prawa użytkownika
Zgodnie z RODO użytkownikowi przysługują następujące prawa w odniesieniu do jego danych osobowych:
- Prawo dostępu do danych – użytkownik ma prawo zażądać kopii swoich danych oraz sprawdzić, w jaki sposób są one przetwarzane.
- Prawo do sprostowania danych – użytkownik może zażądać korekty niekompletnych lub nieprawidłowych danych.
- Prawo do usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”) – w określonych okolicznościach użytkownik może zażądać usunięcia swoich danych.
- Prawo do ograniczenia przetwarzania – użytkownik może zażądać ograniczenia przetwarzania swoich danych w określonych sytuacjach.
- Prawo do przenoszenia danych – użytkownik ma prawo do otrzymania swoich danych w formacie umożliwiającym ich przekazanie innemu administratorowi.
- Prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania – użytkownik może wnieść sprzeciw wobec przetwarzania swoich danych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu.
- Prawo do cofnięcia zgody – użytkownik może w każdej chwili cofnąć zgodę na przetwarzanie danych, jeżeli podstawą przetwarzania jest zgoda.
W celu skorzystania z powyższych praw użytkownik może skontaktować się z nami pod adresem e-mail: gdpr@i-ekspert.pl.
11. Kontakt z nami
W razie jakichkolwiek pytań dotyczących niniejszej Polityki Prywatności lub ochrony danych osobowych prosimy o kontakt z naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: gdpr@i-ekspert.pl lub pisemnie na adres siedziby Spółki: iHub Sp. z o.o., ul. Stefana Batorego 18/108, 02-591 Warszawa.
12. Rodzaje stosowanych plików cookie i cele ich stosowania
Nasza witryna korzysta z różnych rodzajów plików cookie w celu:
- Umożliwienia poprawnego funkcjonowania witryny,
- Analizy zachowania użytkowników na stronie,
- Personalizacji treści marketingowych i dostosowywania ofert do preferencji użytkowników.
Użytkownik może w dowolnym momencie zarządzać preferencjami dotyczącymi plików cookie za pomocą ustawień przeglądarki.
13. Zmiany w niniejszej Polityce Prywatności
Niniejsza Polityka Prywatności może być okresowo aktualizowana. Wszystkie zmiany będą publikowane na naszej witrynie. W przypadku istotnych zmian w zakresie przetwarzania danych osobowych, powiadomimy użytkowników o tych zmianach drogą e-mailową lub poprzez wyraźny komunikat na stronie.